مقالات

نرده روی دیوار

نرده روی دیوار

نرده روی دیوار ، و انتخاب بهترین نرده دیوار از جمله ابزاری می باشد که می‌ تواند احساس امنیت و محافظت از افراد خانواده را تامین کند. علاوه بر آن به ایجاد حریم قانونی و حفظ مال آنها کمک می کند. در صورتی که داشتن بهترین حفاظ روی دیوار باعث عدم ورود افراد ناشناس به محوطه خواهد شد

و تا حد زیادی امنیت مکان مورد نظر را تضمین خواهد کرد. نرده روی دیوار خانه های ایرانی بیشتر از جنس آهنو فولاد می باشد و نرده های چوبی به ندرت و در مناطقی خاص استفاده می گردند. در ادامه با ما همراه باشید تا با نرده روی دیوار بیشتر آشنا شوید.


نرده روی دیوار


نصب نرده روی دیوار از عوامل مهم و تاثیر گذار در امنیت یک ویلا، خانه و ... است که از ورود افراد غیر مجاز به داخل جلوگیری می کند. حفاظ رو دیواری و ساختمانی در انواع مختلف از جنس آهن و فولاد تولید می شود. نصب این نرده ها باید به طوری دقیق انجام گیرد تا از شکستن و افتادن نرده ها مطمئن بود. طرح این نرده ها در محافظت از مکان مورد نظر شما امری مهم و اساسی به حساب می آید.

نرده روی دیوار
نصب نرده روی دیوار باید به درستی صورت گیرد و این امر نیازمند نصاب کاربلد و با دقت بالا می باشد. نصب نرده روی دیوار به مسائل مهمی مانند تمرکز، توانایی درک نقشه، طرح دستی و برنامه فنی، آگاهی از اصول کار و روش های ایمنی، هماهنگی خوب بین عضلات چشم و دست، توان بدنی مناسب و از همه مهمتر مهارت ریاضی برای اندازه گیری دقیق و طرح دستی بستگی دارد. همچنین نصب نرده باید بسیار تمیز و ظریف صورت گیرد و باید از ایمنی و امنیت نصب حفاظ مطمئن بود.
نصب نرده روی دیوار در محله هایی با امنیت پایین تر، خانه های خارج شهر، دیوارهای کم ارتفاع و خانه های ویلایی امری ضروری می باشد.


انواع نرده روی دیوار


نرده روی دیوار یکی از اصلی ترین بخش های امنیت مکان ها به حساب می آید. نرده روی دیوار در طرح های مختلفی طراحی، تولید و ساخته می شود. برای این نرده ها باید بیشتر روی امنیت تمرکز نمود که بسته به طرح های این نرده ها می توان بهترین گزینه را برای مکان مورد نظر انتخاب کرد. انواع نرده روی دیوار عبارند از:


• نرده سر نیزه ای دیواری


نرده سرنیزه ای دیواری علاوه بر زیبایی، امنیت بالایی دارد. حفاظ سرنیزه، سر تیز و شکل نیزه ای می باشد. به همین دلیل امکان داخل شدن از بالای دیوار غیر ممکن است. در نتیجه انتخاب مناسب و خوبی برای نصب بر روی دیوار ویلا و محله هایی با امنیت پایین می باشد.

نرده سر نیزه ای دیواری


• نرده روی دیوار شاخ گوزنی


یکی از رایج ترین حفاظ های مورد استفاده روی دیوار، حفاظ شاخ گوزنی می باشد. این نرده ها شباهت زیادی به شاخ های گوزن دارند. به همین دلیل به شاخ گوزنی معروف هستند و دارای زیبایی خاصی می باشند. علاوه بر زیبایی، نرده شاخ گوزنی، سر تیزی دارد و کاملا ایمن است. با این نرده ها دسترسی افراد غیر مجاز به هیچ وجه به داخل ویلا و ... از دیوار امکان پذیر نیست و می توان این نرده را جز امن ترین نرده های دیواری دانست. هزینه این نرده‌ها نسبت به نرده‌ های سرنیزه ای بالاتر می باشد.

 نرده روی دیوار شاخ گوزنی


• نرده دیواری بوته ای


نرده بوته ای هم از انواع حفاظ خاردار به حساب می ‌آید و مانند حفاظ شاخ گوزنی به عنوان یک سپر امنیتی و ضد صعود بر روی دیوار قرار می ‌گیرد. همچنین مانعی بزرگی برای هر نوع ورود بی ‌اجازه ایجاد می کند. از نظر نصب هم مانند حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای نصبی آسان و بی ‌دردسر دارد.


• نرده آبشاری دیواری


این نرده ها به صورت آبشاری آویزان هستند و جز دسته بندی های تیز قرار دارند. نرده آبشاری بسیار زیبا می باشد و طرفداران زیادی دارد. این نرده ها نیز دارای امنیت و مقاومت زیادی هستند.


• نرده روی دیوار لیلیوم


حفاظ دیوار لیلیوم یکی از زیباترین حفاظ های مورد استفاده است. امنیت آن حتی از حفاظ شاخ گوزنی هم بالاتر می باشد. این نرده ظاهری شبیه به گل لیلیوم دارد و نام آن برگرفته از این گل می باشد. معمولا رنگ ‌آمیزی نرده لیلیوم به ‌صورت دو رنگ انجام می‌ شود.

 نرده روی دیوار لیلیوم


• نرده فرفورژه


نرده فرفورژه بر روی دیوار، راه پله و پنجره ها کاربرد دارد. این نوع نرده روی دیوار دارای طرح های متنوع و متفاوتی می باشد. همچنین در عین زیبایی، مقاوم هستند. این نرده ها به دلیل استحکام بالا دارای قیمت بالایی می باشند.


مقایسه انواع نرده روی دیوار


1- نرده سرنیزه ای: قیمت پایین، امنیت مناسب، طراحی نوستالژیک و نصب ساده
2- نرده آبشاری: قیمت مناسب، امنیت بالا، طراحی زیبا و استحکام بالا
3- نرده فرفورژه: قیمت مناسب، تنوع طرح، استحکام و امنیت بالا
4- نرده شاخ گوزنی: قیمت بالا، وزن بالا، امنیت مناسب، نصب ساده، تک رنگ و یا دو رنگ
5- نرده نیزار: نصب ساده، امنیت و استحکام بالا
6- نرده بوته ای: قیمت مناسب، امنیت بالا و نصب ساده
7- نرده لیلیوم: قیمت بالا، وزن بالا، امنیت مناسب، معمولا به صورت دو رنگ


خرید نرده روی دیوار


برای خرید نرده روی دیوار باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید خرید مطمئنی داشته باشید. از این رو ما در زیر به نکات مهم هنگام خرید نرده روی دیوار اشاره خواهیم کرد تا بتوانید با درک بهتر گزینه مناسبی را برای خود انتخاب نمایید.


• ارتفاع نرده روی دیوار ویلا


نرده ها به طور معمول با ارتفاع 1 تا 1ونیم متر ساخته می شوند. یکی از مهمترین عوامل در انتخاب نرده، ارتفاع نرده روی دیوار می باشد. اگر مکان مورد نظر شما نزدیک شهر باشد، شما می توانید از نرده هایی با ارتفاع و کیفیت کمتری استفاده کنید. اما اگر دورتر باشد، باید از نرده های بلندتر با کیفیت بیشتری استفاده نمایید. توجه به این امر می‌ تواند هزینه های شما را کاهش دهد و یا امنیت مکان مورد نظر شما را تامین کند.


• عرض نرده روی دیوار


علاوه بر توجه به ارتفاع نرده برای جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به داخل از روی دیوار باید به عرض نرده نیز توجه نمود. عرض نرده روی دیوار باید در مناسبت ترین حالت در 65 تا 70 سانتی متر باشد. مناسبت ترین ارتفاع با این عرض 100 تا 120 سانتی متر می باشد. اگر تمام این عوامل در ساخت نرده رعایت شود، دسترسی به مکان شما از دیوار را می توان کاملا غیر ممکن دانست.


• تراکم نرده روی دیوار


تراکم نرده ها نیز از عوامل مهمی در امنیت نرده به شمار می روند. از این رو نرده های بوته ای این مشکل را برطرف کرده اند. نرده ها با طرح های بوته ای به دلیل در هم تنیده شدن نرده ها و تیز بودن کناره های آن، انتخاب مناسبی برای شما می باشند. تراکم در این طرح بسیار بالا است. اما می توان از طرح‌ های نیزه ای، سیم خاردار و … در تراکم بیشتر استفاده نمود. البته می توانید برای مطمئن تر شدن برای مکان مورد نظر خود دوربین های مدار بسته در نظر بگیرید، یا از سگ نگهبان استفاده کنید. اگر فردی صدای سگ شما را بشنود دچار دست پاچگی شده به دیواره های مکان شما گیر می ‌کند. در این صورت شما به راحتی می توانید دزد را دستگیر کنید. از این رو نرده حفاظ نیزاری می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
هر چه تراکم بالاتر باشد، یعنی میله‌ های عمودی به هم نزدیک ‌تر هستند و تراکم پایین به معنی فاصله بیشتر میله ‌ها با هم است. هر چه تراکم کمتر باشد، هزینه ساخت حفاظ پایین ‌تر می‌آید. تراکم بیشتر به معنای امنیت بیشتر می باشد و گاهی هم زیبایی بیشتری به وجود می ‌آورد.


• جنس نرده روی دیوار


نرده روی دیوار بیشتر از جنس آهن و فولاد می باشد.


چاپ   ایمیل

1000 کاراکتر باقیمانده است


تماس با ما

اینستاگرام

واتساپ

تهران، بزرگراه فتح(غرب به شرق)، کیلومتر 6 ،قبل از پل کن، روبروی معاونت فناوری و اطلاعات ناجا، پلاک 554

درباره ما

گروه حفاظ آکام با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تولید تخصصی حفاظ شاخ گوزنی و سایر انواع حفاظ های ساختمانی ، از پیشروان این صنعت در کشور ایران می باشد. حفاظ آکام با بهره گیری از متدهای روز دنیا و با کمک پرسنلی با تجربه و توانمند بخشی قابل توجهی از بازار محصول حفاظ شاخ گوزنی در استان تهران را اختیار دارد. حفاظ آکام جزو اولین تولید کنندگان حفاظ بوده و سهم ویژه در توسعه و پیشبرد این صنعت داشته است . حفاظ آکام با تلفیق تجربه ، حفاظ سازی سنتی و تولید حفاظ به روش علمی توانسته است محصولاتی با عمر مفید و مقاومت بالا را تولید و عرضه کند .

مقالات پر بازدید

آدرس ما

تماس با ما

اینستاگرام

واتساپ

درباره ما

گروه حفاظ آکام با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تولید تخصصی حفاظ شاخ گوزنی و سایر انواع حفاظ های ساختمانی ، از پیشروان این صنعت در کشور ایران می باشد. حفاظ آکام با بهره گیری از متدهای روز دنیا و با کمک پرسنلی با تجربه و توانمند بخشی قابل توجهی از بازار محصول حفاظ شاخ گوزنی در استان تهران را اختیار دارد. حفاظ آکام جزو اولین تولید کنندگان حفاظ بوده و سهم ویژه در توسعه و پیشبرد این صنعت داشته است . حفاظ آکام با تلفیق تجربه ، حفاظ سازی سنتی و تولید حفاظ به روش علمی توانسته است محصولاتی با عمر مفید و مقاومت بالا را تولید و عرضه کند .

مقالات پر بازدید

آدرس ما

تهران، بزرگراه فتح(غرب به شرق)، کیلومتر 6 ،قبل از پل کن، روبروی معاونت فناوری و اطلاعات ناجا، پلاک 554